WebTV: Демонстрація – в дії! Телеканал „MEDIA-FAIR.TV“

WebTV: Демонстрація – в дії! Телеканал „MEDIA-FAIR.TV“

Інтернет телеканал „MEDIA-FAIR.TV“ – 3 дня живої Web-трансляції Телерадіоярмарки–2014

Спільний проект компаній Comtel та Теле–Радіо–Кур’єр.

Новий рівень освітлення подій Телерадіоярмарки2014.

Ідея побудувати інтернет–телеканал виникла спонтанно, але виявилась дуже доречною. У світлі останніх подій інтернет–телебачення стало досить затребуваним, а демонстрація готового рішення у вигляді діючого телеканалу, який висвітлює події самої Телерадіоярмарки, стала однією з цих найцікавіших професіональних подій головного щорічного форуму спеціалістів медіаіндустрії в Україні.

media-fairTVЯк повідомити про виставку якомога більшу кількість людей та не забути про тих, хто з різних причин не зможе бути присутнім особисто? Найкраще рішення — організація безперервної трансляції з місця подій, коли будь–хто з бажаючих може стати онлайн–учасником виставки! І не просто подивитись експозицію, але й побачити інтерв’ю з цікавими співбесідниками, презентацію новинок обладнання безпосередньо від представників компаній-виробників, стати віртуальним слухачем майстер–класів з можливістю повтору найцікавіших моментів! До того ж, зовсім не обов’язково бути присутнім у залі, або побиватись через відсутність можливості подивитись цікаву презентацію. Натомість глядач отримує спокійну онлай-трансляцію з багатокамерною зйомкою та якісним звуком.

У цьому році компанія Comtel так і зробила, створивши у творчому тандемі з організаторами виставки, компанією Теле–Радіо–Кур’єр, спеціалізований телеканал виставки MEDIA-FAIR.TV.
Це повноцінно діючий канал з необхідною інфраструктурою на базі сучасних рішень: від студійного світла та камер до оформлення ефіру та системи доставки готового контента споживачу. З технічного боку канал MEDIA-FAIR.TV — це багатоканальний апаратно-студійний HD–комплекс з власною студією, мобільним комплектом ТЖК для бездротових віддалених включень за допомогою мобільної системи передачі відео високої якості LiveU та власна міні–ПТС — система доставки сигнала за допомогою двостороннього супутникового інтернету (супутникова антена з автоматичним позиціонуванням iNetVu® Ка-75V Drive–Away на базі легкового автомобіля).

Студійна камерна група представлена компактними камерами Panasonic AG–AC160, які дозволяють працювати по SDI–інтерфейсу, мають усі необхідні налаштування та якісну оптику. Одна зі студійних камер була встановлена на 10–метровий операторський кран SILVER JIB 10 з панорамної головкою від наших партнерів — одеської компанії Videosolutions.
Освітлювальна система студії побудована повністю за LED-технологією із застосуванням доступних і якісних рішень від провідних світових виробників. Використовувалися новітні фокусуючі світлодіодні прилади Dedolight DLED4.2 і світлові панелі MegaLED зі світлодіодами нового покоління, в яких поліпшені спектральні характеристики.
Головною ланкою відеотракту став відеомікшер BlacmagicDesign ATEM 2 M / E, що поєднує в собі функції відеомікшера, мультиекрана, матриці, ембедера і рекордера. Додатковими джерелами для відеомікшера стали:
— чотирьохканальний відеоплеєр ProductionAirbox — новітня розробка компанії Playbox;
— титрувальна станція TitleBox добре зарекомендувала себе поєднанням ціни і можливостей;
— кодер і декодер Teracue, що забезпечують двосторонній зв’язок з автомобілем на вулиці через систему доставки сигналу за допомогою двостороннього супутникового інтернету (супутникова антена з автоматичним позиціонуванням iNetVu® Ка–75V Drive–Away);
— сервер LiveU для прийому сигналів від журналістів з камерами, котрі вільно переміщуються.

Кодування сигналу для інтернет трансляції виконувалося на базі комп’ютера з платою Blackmagic Mini Monitor і ПО Adobe Flash Media Encoder, а поширення потоку організовано партнером трансляції — компанією Betv.
Звуковий тракт побудований на аудіомікшері Alesis, радіосистемах Sennheiser, 1RU рековому аудіомоніторі Fostex.
Крім того, був організованаий інтерком-зв’язок на базі обладнання Reidel, який за допомогою всього однієї панелі CR–2 дозволив режисерові постійно бути на зв’язку з операторами, ведучої, віддаленими журналістами, і давати підказки гостям студії по гучному зв’язку.

Дивно, але все використовуване в апаратній обладнання змогло вміститися в єдиному технологічному столі і керувалося командою з трьох осіб, що означає, що використовуваний комплекс може бути легко встановлений в автомобіль або в портативні переносні бокси.

Василь Яцура,
голова оргкомітету ХХ Київського міжнародного Телерадіоярмарку,
директор компанії „Теле–Радіо–Кур’єр“

Жива веб–трансляція подій Телерадіоярмарку–2014 — фантастичний телевізійний експеримент!

Важко уявити, як фахівцям компанії ComTel вдалося протягом усього двох тижнів створити технічно повноцінний телеканал „MEDIA-FAIR.TV“ — з багатокамерною студією, мобільним і скрізь поспіваючим ТЖК, в польоті, над виставковою експозицією камерами, а потім  все це в реальному часі зводити в єдину програму і забезпечувати живу веб–трансляцію.

Скажу відверто: спочатку, ми як редакція і програмна служба вебтелеканалу, не до кінця вірили в технічні дива і орієнтувалися на більш скромне завдання — час від часу «вмикати» живу веб–трансляцію окремих подій, оглядів експозицій, інтерв’ю з провідними експертами медіагалузі . Але кожен раз, отримуючи від технічної служби Comtel позитивні відповіді на всі наші запитання: так, це можливо; так, це буде працювати; так ... так ... так ..., — ми все більше усвідомлювали: це „не навчальна тривога“! ЦЕ — ТЕЛЕКАНАЛ В ПРЯМОМУ ЕФІРІ З БЕЗПЕРЕРВНИМ МОВЛЕННЯМ!
В результаті, все вийшло ... Дякую кожному учаснику цього проекту, окреме спасибі традиційному медіа партнеру Телерадіоярмарку — Телеканалу „Перший діловий“ і спрямованої каналом на цей проект телеведучої Анастасії Пшеничної, — відмінна робота!

У „сухому залишку“ за проектом:

— усі учасники Телерадіоярмарку могли побачити в дії і дізнатися подробиці, як побудований і як працює повноцінний інтернет–телеканал;
— загальний хронометраж живої веб–трансляції Телерадіоярмарку–2014 за три дні склав 18 годин;
— заочними учасниками — глядачами Телерадіоярмарку–2014 стали 669 унікальних користувачів онлайн WebTV (17 червня — 337, 18 червня — 215, 19 червня — 117);
— 18–годинний відеопотік не тільки транслювався наживо, але й записаний, тепер нам належить „вирвати“  з цього потоку десятки інтерв’ю, коментарів, доповідей, оглядів експозицій; все, що потрібно, узгодити; все, що можна, розмістити на сайті ярмарки ...

І головний висновок: ми — за продовження проекту „MEDIA-FAIR.TV“ на Телерадіоярмарку–2015 :))